Rood zwarte harten organiseert: seizoensaftrap!

dinsdag 4 september 2018, 21:15

We gaan weer van start! De Rood-zwarte harten familie trapt het seizoen af tijdens het eerste competitieweekend! Want we hebben een club om trots op te zijn!

We hebben afgelopen seizoen met een sfeervolle derby in de thuiswedstrijd, een gezellige warming-up naar de uitwedstrijd, een geslaagde Beachparty, maar ook fantastische jeugdactiviteiten, zoals de Jeugdclinic en het E&F-kamp weer laten zien waar Zundert voor staat. Gezelligheid en saamhorigheid. De vele sponsors en vrijwilligers zorgen ervoor dat we dit alles samen kunnen regelen.

Daar wil en moet je bij horen. De Rood-zwarte harten familie heeft afgelopen jaar met acties rond de derby, met busreizen naar uitwedstrijden, merchandise en vuurwerk bij de belangrijke wedstrijden bijgedragen aan het verhogen van de sfeer. Dit willen we uitbreiden met meer acties voor én door onze supporters.

In het weekend van de eerste thuiswedstrijd voor de competitie van Zundert 1 trappen we af met het verkopen van de Rood-zwarte harten bordjes in de kantine. Hier wil je natuurlijk tussen hangen. Voor slechts €10,00 per bordje mag je een heel seizoen met de naamsvermelding naar keuze (eigen naam, bijnaam, naam van je hond, naam kinderen of kleinkinderen) op de prominente plaats in de kantine hangen. En daarnaast mag je als lid van deze familie genieten van de extra activiteiten. We zijn veel van plan, dus sluit je aan bij de roodzwarte harten familie voor €10,00 per vermelding!

Zondag 30 september trakteren we op een lekker drankje, terwijl jij de formulieren invult! Kun je niet wachten, dan is er zaterdag 29 september ook al gelegenheid je op te geven. Contante- en pinbetaling is mogelijk!

Tot dan!