RoodZwarteHarten TOTO

zaterdag 1 oktober 2016, 12:00

Afgelopen jaren werd op zondagmiddag door supporters en leden de VV Zundert-poule gespeeld. Deze poule was geen doorslaand succes en daarom lanceert organisator Kees Boot de RoodZwarteHarten TOTO. Deelnemers kunnen elk weekend de toto-uitslagen van een tiental wedstrijden voorspellen. Wedstrijden uit de competitie van Zundert 1, de wedstrijden van de zusterverenigingen en de Eredivisie. Deelnemen aan de TOTO kost € 2,- per keer. De helft van de inleg wordt uitgekeerd aan de winnaar. Het andere deel gaat naar de RoodZwarte Harten en zal besteed worden aan investeringen en initiatieven voor alle leden en supporters. Zo zijn de opbrengsten van de RoodZwarte Harten de afgelopen onder meer besteed aan terrasmeubilair, staantafels in de kantine, geluidsinstallatie, busvervoer en de VVZundert app. De uitslag van de TOTO wordt elke zondagnamiddag door Kees Boot bekend gemaakt. Voor verdere spelregels zie het deelnameformulier dat vanaf donderdag in de kantine is te verkrijgen.