Samenstelling kader selectie 2017-2018

woensdag 24 mei 2017, 23:30

De Technische commissie senioren is de voorbije weken druk doende geweest om het kader voor Zundert 1 en 2 voor het nieuwe seizoen rond te maken.

Hoofdtrainer Ger Musters en zijn assistent Alex Verheijen blijven verbonden aan Zundert 1. Nieuw is Adam van Rijckevorsel. Hij volgt Eduard van Elsacker op als trainer van Zundert 2.

Sjoerd Willemsen en Piet Jacobs zijn gestopt als leider van Zundert 1 en 2 en worden vervangen door respectievelijk Yannick Nelemans en Jeroen Slootmans.

De assistentscheidsrechters Jaap Hoekman en Hans Damen blijven op hun post en Admir Abdulahovic blijft de Zundertse keepers trainen.

Tot slot de medische staf. Ook Jan Luijckx, Ruud Verheijen en Marcella Jacobs blijven komend jaar de blessures verzorgen en genezen. Zij zijn bovendien beschikbaar voor alle andere voetballende leden van de vereniging.