Verenigingsman en -vrouw 2017

maandag 29 mei 2017, 22:00

Nicole Hoekman en Sander van der Kloof zijn de verenigingsvrouw en -man 2017. Te midden van vele vrijwilligers werden zij op de vrijwilligersdag door Fred Verheijen in de bloemetjes gezet.

Nicole Hoekman coördineert al enkele jaren allerlei zaken die met de kantine te maken hebben. Zij is bovendien veelvuldig, niet alleen op zondag , maar ook in de week achter de bar te vinden. Daarnaast is zij al jaren jeugdleidster en ondersteunt zij de mensen van de accommodatiecommissie.

Sander van der Kloof heeft zijn benoeming over een lange reeks van jaren ruim verdiend. Sander is al jarenlang commissielid technische zaken. In deze commissie is hij eerst coördinator van de selectie geweest en nu, alweer enkele jaren, coördinator van de overige senioren. Jarenlang heeft hij deze laatste groep ook wekelijks getraind en was hij leider van Zundert 3 en later Zundert 4.