Verkiezing mooiste voetbaltenue van West-Brabant.

donderdag 2 augustus 2018, 18:00

Verkiezing mooiste voetbaltenue van West-Brabant.

Stomme vraag. Het antwoord is natuurlijk het roodzwart gestreept van v.v. Zundert. Met zwarte broek en rood-zwart gestreepte kousen. Vroeger mocht je bij “de Roos” zelf nog een shirt kopen. En een voetbaltas. Je mocht hier zelf ook rugnummers op laten naaien.

Zo was er een tijd dat er gemiddeld 5 nummers 9 en 5 nummers 10 in het veld stonden. Deze tijden zijn voorbij. Ieder team heeft dezelfde outfit, voorzien van mooie sponsors, die gelukkig het shirt in ere houden en niet overheersend aanwezig zijn. De logo’s stralen kracht uit en accentueren het mooie tenue.

Ook was er een tijd dat bijna heel Nederland in deze kleur combinatie liep. Ál dan niet in combinatie met een rastapetje. Dit was in de tijd dat Gullit, van Basten en Rijkaard furore maakten bij AC Milaan.

Maar bovenal is het, het tenue van onze mooie, gezellige vereniging. Dus roodzwarten harten, stem op ons mooie eigen tenue!

Dus stem via onderstaande link: