Voorwedstrijd Wortel U7 - Zundert JO7-1 groot succes

dinsdag 9 april 2019, 7:30

Jonge internationals bij v.v. Zundert

Dat v.v. Zundert bulkt van het talent mag algemeen bekend zijn. Maar afgelopen weekend is wel de overtreffende trap bereikt. De allerjongste jeugd, de JO7-1 speelde namelijk zondag een internationale wedstrijd. In een echte Europa Cup ambiance kwamen de dappere strijders uit tegen hun leeftijdgenoten van Wortel.

En met succes, de wedstrijd die bol stond van de spanning, ging op-en-neer als een wilde rit in een achtbaan. Het ging alle kanten op met de score. Maar toen de scheidsrechter affloot, stond er 8-9 op het scorebord. De interland tegen Wortel U7 werd dus winnend afgesloten.

Na de eigen wedstrijd mochten ze ook nog met de spelers van de hoofdwedstrijd het veld oplopen. Kortom een leuke voetbalmiddag voor onze jongste talenten.

Heb je ook zin om te kunnen voetballen bij v.v. Zundert, wij trainen iedere woensdag van 18.00 tot 19.00. Kom gezellig eens een keer proberen!