VV Zundert is trots op haar vrijwilligers

maandag 24 april 2017, 8:00

VV ZUNDERT IS TROTS OP HAAR VRIJWILLIGERS!

Kom daarom naar ons vrijwilligersfeestje op 13 mei a.s.

Wanneer? Zaterdag 13 mei

Voor het reilen en zeilen van onze vereniging zijn vele mensen actief. Onze club kan niet zonder al deze vrijwilligers! Vele handen maken licht werk. Het bestuur, ook bestaande uit vrijwilligers, vindt het geweldig, dat zoveel mensen zich inzetten voor onze rood-zwarte familie.

Al deze mensen, vrijwilligers, kaderleden en hoe ze ook worden genoemd verdienen het om jaarlijks een keer in het zonnetje te worden gezet. En daar horen natuurlijk ook hun partners bij. Zij staan er immers achter, dat hun partner zijn of haar vrije tijd besteed aan onze mooie vereniging!

Een vereniging die dit jaar al 85 jaar bestaat! Dat willen we extra vieren, ook met al onze vrijwilligers. Dat doen we dit seizoen op zaterdag 13 mei. Wij nodigen alle kaderleden, van elftalleider tot barmedewerker en van maandagploeg tot wedstrijdcoördinator, van harte uit hierbij aanwezig te zijn. De ontvangst op sportpark De Wildert is vanaf 15:00 uur.

Alle kaderleden ontvangen een persoonlijke uitnodiging per e-mail verstuurd door de de voorzitters (bestuursleden) van de diverse commissies. Mocht je geen e-mail ontvangen en voel je jezelf toch vrijwilliger?.....ook bestuursleden kunnen iemand per abuis over het hoofd zien! Meld je dan ook zeker bij je commissie!!! Het bestuur zou het zeer betreuren indien iemand zich onterecht buiten gesloten voelt!

Aanmelden voor de vrijwilligersdag kan door het antwoordstrookje, dat bij de e-mail zit ingesloten, bij een bestuurslid in te leveren, te deponeren in de zwarte brievenbus in de entreehal of per e-mail aan fred@vvzundert.nl. Vergeet niet aan te geven dat ook je partner gezellig meekomt!