Winnaars kleurwedstrijd

dinsdag 1 mei 2018, 16:00

Bekendmaking naam leeuw en kleurwedstrijd

Afgelopen maandag werd de naam van de leeuw bekend gemaakt tijdens de Peter van Erk penalty  bokaal. De leeuw is sinds eind vorig seizoen een graag gezien gast op sportpark de Wildert. Vooral de jeugd vermaakt zich prima met de grappen en grollen van de leeuw.

Alleen had het lieve dier nog geen naam. Hiervoor is een wedstrijd uitgeschreven, om tot een leuke passende naam van de mascotte te komen. Vele reacties en inzendingen kwamen er binnen. De meest uiteenlopende namen passeerde de jury. Van Wildert tot Zipper, van Harpert tot hééééél vaak Fonske. Van Zoekie tot Lobke en van Stiffie en Koning. En dit zijn alleen nog maar de eervolle vermeldingen. Het bleek al heel snel dat er eigenlijk maar 1 naam gekozen kon worden en dat een wedstrijd niet nodig was. De naam Stanneke, dat moest volgens het overgrote deel van de inzendingen de naam worden. Hierover meer op de website en eerder Facebook en Instagram posts.

Wat moeilijker voor de jury was om een winnaar te kiezen uit de vele ingeleverde kleurplaten.

Uiteindelijk werden er toch prijswinnaars bekend winnaars: Bram van Dongen en Julie van Nijnatten waren de gelukkige winnaar van een mooie V.V. Zundert handboek en een bal met de handtekeningen van de spelers van Zundert 1.

Van harte gefeliciteerd!