Winterstop jeugdteams

woensdag 29 november 2017, 8:00

De winterstop voor de jeugd loopt dit seizoen vanaf vrijdag 22 december 2017 tot en met zondag 21 januari 2018. Er wordt in deze periode dus niet getraind of gevoetbald. Pas op zaterdag 24 februari 2018 staat de eerste competitieronde na de winterstop op het programma. Het seizoen loopt dit jaar dan ook langer door. Pas op 26 mei eindigt de competitie voor alle jeugdelftallen.

Om de velden én de spieren rust te geven, is in overleg met de verzorgers, de accommodatie commissie en de TC-jeugd besloten om vanaf maandag 22 januari te starten met de voorbereidingen voor een mooie tweede seizoenshelft.

Er is dan vijf weken tijd om toe te werken naar de eerste competitie wedstrijd. Vanuit de leiding van ieder elftal zal individueel aangegeven worden wanneer te starten en welke oefenwedstrijden er in deze periode gepland worden. Hierbij rekening houdend met Carnaval en de voorjaarsvakantie.

Bovenstaande afspraken gelden voor alle jeugdteams, waarbij we natuurlijk vanaf 22 januari ook afhankelijk zijn van de weergoden.