Winterstop Jeugdteams

dinsdag 4 december 2018, 9:00

De winterstop voor de jeugd loopt dit seizoen vanaf maandag 17 december 2018 tot en met zondag 20 januari 2019. Er wordt in deze periode dus niet getraind of gevoetbald. Pas op zaterdag 9 februari 2019 staat de eerste competitieronde na de winterstop op het programma. Het seizoen loopt dit jaar dan ook langer door. Pas op 25 mei eindigt de competitie voor alle jeugdelftallen.

Om de velden én de spieren rust te geven, is in overleg met de verzorgers, de accommodatie commissie en de TC-jeugd besloten om vanaf maandag 21 januari te starten met de voorbereidingen voor een mooie tweede seizoenshelft.

Er is dan drie weken tijd om toe te werken naar de eerste competitie wedstrijd. Vanuit de leiding van ieder elftal zal individueel aangegeven worden wanneer te starten en welke oefenwedstrijden er in deze periode gepland worden. Hierbij rekening houdend met Carnaval en de voorjaarsvakantie.

Bovenstaande afspraken gelden voor alle jeugdteams, waarbij we natuurlijk vanaf 21 januari ook afhankelijk zijn van de weergoden.