Wordt scheidsrechter!

vrijdag 18 augustus 2017, 17:30

Fluiten is leuk, op welk niveau dan ook. Of je nu pupillen, junioren, senioren of veteranen fluit, bij elke wedstrijd gaat het ergens om. Zonder scheidsrechter geen wedstrijd!

Als scheidsrechter leidt je een duel in goede banen.
Daardoor kunnen spelers en toeschouwers genieten van waar het allemaal om draait:

lekker voetballen en kijken naar een leuke sportieve pot voetbal.

Bij VV Zundert is het streven om voor iedere wedstrijd een geschikte scheidsrechter aan te stellen. Hiervoor hebben we een enthousiaste groep scheidsrechters die wekelijks onze wedstrijden fluiten. Maar we kunnen altijd nog enthousiaste nieuwe scheidsrechters gebruiken!

Ben je (bijna) 12 jaar of ouder? Man of vrouw? En is voetbal jouw passie? Kom dan eens vrijblijvend een praatje maken zodat we met je kunnen bespreken wat scheidsrechter zijn precies inhoudt. Je hoeft nog geen enkele ervaring te hebben als scheidsrechter, het begint bij jouw enthousiasme en de rest volgt erna.

Wanneer je het leuk lijkt als scheidsrechter te beginnen krijg je in je eerste jaar onder andere:
– KNVB scheidsrechterscursus;
– Scheidsrechterstenue te leen bij wedstrijden die je fluit;
– Goede begeleiding;
– Regelmatig een evaluatie.

Lijkt scheidsrechter worden bij VV Zundert jou iets? Spreek een van de scheidsrechters aan of stuur een mail naar Stefan Lammerse stepas@home.nl en hij neemt contact met je op.

Appen naar de scheidsrechtercoördinatoren mag natuurlijk ook:

0643478444 Stefan Lammerse

0653996002 Frank Boomaerts