Zundert 1 tot Sportploeg van het jaar gekozen

zondag 11 december 2016, 14:00

Zaterdagavond 10 december zijn de sportman, sportvrouw, sportploeg, jeugdsportploeg, sporttalent jongens en sporttalent meisjes 2016 bekend gemaakt. Zundert 1 werd verkozen tot Sportploeg 2016. Ons vlaggenschip dankte haar nominatie aan de sterke promotiereeks met als bekroning promotie naar de 2e klasse. Een unieke prestatie voor onze club welke zaterdagavond nogmaals beloond werd met een sportieve prijs! Ruim drie jaar geleden viel Zundert 1 deze prijs ook al ten deel. In maart 2013 werd de ploeg tot sportploeg van het jaar 2012 uitgeroepen. Toen werd Zundert met vijftien punten voorsprong kampioen van de 4e klasse.

Een delegatie van Zundert 1 bestaande uit hoofdtrainer Ger Musters, assistent-trainer Alex Verheijen, elftalleider Sjoerd Willemsen, aanvoerder Fabian Nelemans en de spelers Thomas van Nederkassel en Frenk Zagers, was aanwezig om de prijs in de wacht te slepen.