Zundert speelt a.s donderdag tegen Nijnsel

zondag 29 mei 2016, 17:00

De eerste wedstrijd in de finaleronde voor promotie naar de 2e klasse is gewonnen door TSC. Nijnsel nam weliswaar een 0-1 voorsprong, maar TSC wist in de 2e helft een ruime zege te boeken.

Zundert speelt nu a.s. donderdag 2 juni in Nijnsel (gemeente Sint Oedenrode) haar eerste wedstrijd in de finaleronde en zal zondag 5 juni op sportpark De Wildert aantreden tegen TSC uit Oosterhout.

We roepen al onze roodzwarte supporters op om de selectie van Ger Musters in Nijnsel te steunen.De 1e bus, inclusief selectie vertrekt om 16:00 uur van het sportpark. Bij voldoende aanmeldingen zal er ook een 2e bus rijden die om 17:45 uur vertrekt. Opgeven bij Mike van Ommen of mike@vvzundert.nl. Kun je eventueel al om 16:00 uur mee, geef dit dan even aan zodat zoveel mogelijk supporters onze mannen in Nijnsel kunnen steunen!