Zundert wint ook 2e bekerwedstrijd

dinsdag 26 augustus 2014, 21:50

Zundert heeft ook haar 2e wedstrijd in de bekerpoule gewonnen. in Lage Zwaluwe werd de plaatselijke zaterdag 2e klasser met 0-3 verslagen. De Andere wedstrijd Rood Wit - MZVC werd wegens het slechte weer afgelast.

Het twitterverslag:

In de 14e minuut valt de bal goed voor de voeten van Wim, die aarzelt geen moment en schiet binnenkant paal raak! 0-1!!

34 minuten op de klok, nog steeds 0-1! Zundert werd een paar keer gevaarlijk, Zwaluwe zit er kort op!

Ruststand: Zwaluwe 0-1 Zundert

49e minuut! Olivier krijgt de bal en plaatst vanaf 20 meter in het uiterste bovenhoekje! 0-2!

69' een voorzet van de voet van Olivier is op maat, Ferdy wint zijn kopduel en tilt de stand naar 0-3!

De scheids fluit voor het einde van de wedstrijd! Eindstand 0-3

Opstelling:  Thomas van Nederkassel - Niek Damen - Frenk Zagers - Dorus Valk - Rob Luijten - Pieter Dictus - Wim Kas -Olivier van Hassel - Maikel Zagers - Jesse Mouws - Denis Vujcic