Zundertse Selectie levert prestatie van JL-formaat

dinsdag 7 juli 2015, 13:00

Op een zonovergoten zondagmiddag wisten vele voetbalfans uit Breda en Zundert het Sportpark de Wildert te vinden. Dit ondanks de vele goede evenementen die steevast op zondag plaatsvinden met de wetenschap dat de Zundertse Selectie altijd op zaterdag speelt.

De Zundertse Selectie is een team bestaande uit spelers van Moerse Boys, Zundert, VVR, Wernhout en Achtmaal.

Om 2 uur gaf wethouder Piet Utens de aftrap en kon de wedstrijd beginnen. Aan de geluiden die uit het publiek afkomstig waren, kon je al van verre afstand horen dat het de Zundertse Selectie was die gescoord had. Al in de tweede minuut maakte de Zundertse Selectie een statement dat winnen altijd het na te streven doel is. Het eerste doelpunt werd door Fabian Nelemans met schoonheid in de linkerhoek geschoten. NAC Breda moet daar wel geschrokken zijn want de spelers kwamen kort daarna in actie. NAC Breda komt vrij snel gelijk door een doelpunt van Kevin Brands. Na 2 penalty’s gemaakt door Mats Seuntjens en Elson Hooi werd de ruststand 1-3. Het was een moeizame eerste helft voor NAC Breda. Na de rust werd de Zundertse Selectie opnieuw gevaarlijk en slaagde er nog in om een doelpunt te maken. Door Joris van Ham werd het 2-3 en door een doelpunt van Kevin Brands veranderde de stand naar 2-4 op het scorebord. De Zundertse Selectie heeft een prachtige wedstrijd op het veld laten zien. Top gedaan jongens!