Zundertse Selectie – NAC Breda op zaterdag 9 juli 2016 (jubileumdag)

maandag 4 juli 2016, 22:00

Op het sfeervolle sportpark de Wildert in Zundert, is de aftrap van dit traditionele duel tegen de Parel van het Zuiden om 17.00 uur  met als voorwedstrijd Oud Zundertse Selectie – Oud NAC. De geselecteerde regionale voetballers vinden het altijd een eer de strijd te mogen aangaan tegen de profs van NAC. Het niveau van de Zundertse voetbalverenigingen is afgelopen voetbalseizoen weer verder gestegen als je naar de klassen kijkt waar men in het nieuwe seizoen gaat starten. Er zal een sterker ‘Zunderts’ elftal de vrijwel geheel nieuwe selectie van NAC tegemoet treden. De Zundertse Selectie bestaat uit de beste spelers van de eerste elftallen van de regionale voetbalverenigingen uit Achtmaal, Rijsbergen,Wernhout en Zundert.

NAC is voor velen de trots van deze regio. Deze jubileumdag (20e editie) kunnen de voetballiefhebbers voorafgaand aan dit duel een wedstrijd zien van oud spelers van de Zundertse Selectie tegen Oud NAC,  niet te verwarren met het Walking Football van de NAC Old Stars (60-plus). Welke spelers meedoen is ten tijde van het plaatsen van dit bericht nog niet bekend. De match van ‘oude’ titanen begint om 15.15 uur. Je krijgt dus twee wedstrijden voor de prijs van één! De muzikale omlijsting wordt verzorgd  door ‘Disco Action’. Het sportpark is geopend vanaf 14.30 uur.

Een kaart voor de wedstrijd Zundertse Selectie – NAC Breda geeft tevens toegang tot de wedstrijd Oud Zundertse Selectie – Oud NAC. Kaarten zijn online verkrijgbaar tot en met 7 juli a.s. via www.samenvoornac.nl/tickets. Op de wedstrijddag kun je vanaf 14.30 uur tegen contante betaling aan de kassa’s je kaartje kopen. Nieuw: dit jaar bestaat wel de mogelijkheid de consumptiebonnen via een pintransactie te betalen.