Het sluimert al enkele maanden in Zundert. In café's, kantines en op de werkvloer wordt het de laatste weken steeds meer onderwerp van gesprek. De corsokoorts is net verdwenen, maar voetbalminnend Zundert krijgt weer koortsverschijnselen:

DERBYKOORTS

De Derby Zundert - Moerse Boys komt eraan!

De voorbereiding op de competitie zit erop. Zundert won het Sandraudiga toernooi en behaalde wisselende resultaten in de gespeelde oefenwedstrijden. Het bekeravontuur was, net als voor rivaal Moerse Boys geen succes. Beide teams haalden slechts 1 schamel punt uit drie bekerwedstrijden.

Maar dit alles zegt natuurlijk niets over de derby, die op 30 september na ruim 23 jaar weer in competitieverband wordt gespeeld. Beide ploegen doorstonden ongeslagen de competitie-start. Zundert behaalde in Goirle tegen het ambitie-volle VOAB een gelijkspel. Moerse Boys won ruim van promovendus Unitas '30.  Wat deze resultaten waard zijn zullen we snel weten,

want spelers en supporters richten nu de blik op komende zaterdag voor DE DERBY

Zundert - Moerse Boys

.......en als plaatselijke voetbalsupporter mag je deze natuurlijk niet missen!

De wedstrijd wordt zaterdagavond 30 september om 19.00 uur gespeeld op sportpark De Wildert.

Vanwege het unieke karakter van dit duel zijn er extra activiteiten:

Zundert 5 en Moerse Boys 6, de veteranen ofwel de Vedetten van Weleer spelen om 16:30 uur hun competitewedstrijd als voorwedstrijd op de grote kraker.

DJ Sam zal na de wedstrijd de feeststemming bij het ene team aanwakkeren en troost bieden aan het andere team met passende muziek.

De kantinecrew is berekend op heel veel hongerige en dorstige Zundertenaren en andere voetbalfanaten.

De wedstrijdloterij biedt spectaculaire prijzen, zoals een arrangement voor 4 personen bij Ajax – Sparta en een arrangement voor 4 personen bij NAC – PEC Zwolle.

Vanwege de verwachte drukte is het verstandig om zoveel mogelijk te voet naar de Wildert te komen. De entree bedraagt €3,00. VV-Zundert-leden en kinderen onder 16 jaar hebben gratis toegang.

Natuurlijk zien we iedereen graag in zijn of haar favoriete clubkleuren op sportpark De Wildert om er samen een mooi feest van te maken.

...............En voor onze VV Zundertleden, jong en oud:

De Moer marcheert gezellig in oranje door Zundert, maar sportpark De Wildert blijft bont gekleurd!
Draag zwart en/of rood, toon de kleuren van VV Zundert en sta pal achter onze jongens!

Tot zaterdagavond 30 september 19:00 uur op sportpark De Wildert voor de