Achtmaal VR1 - Zundert VR1

zondag 3 april 2016, 10:00

ONNODIGE NEDERLAAG VOOR VR1

Afgelopen zondag stond de wedstrijd tegen Achtmaal op het programma, een tegenstander die een wisselvallig seizoen speelt met als uitschieter de winst op Sprundel. De eerste helft was van beide kanten tam, het liep bij beide ploegen niet en vanaf de kant kreeg je niet echt het idee dat de punten heel belangrijk waren. De ploegen kwamen niet echt verder dan de zestienmeter en er waren aan beide kanten dan ook nauwelijks kansen.

De tweede helft moest het zeker anders en zou erl meer geloof en beleving moeten komen. Dit Achtmaal was zeker te pakken. VV Zundert liet iets meer zien maar ook Achtmaal kwam beter uit de kleedkamer. Een aantal mogelijkheden van beide kanten werden door beide keepsters goed gestopt. De wedstrijd kon alle kanten op maar was zeker geen topwedstrijd. In de 70e minuut kreeg Zundert een hele grote kans Helaas geen deze net naast. Vijf minuten later was het de beurt aan Achtmaal Een schot van 25 meter had zoveel effect dat het de keepster van Zundert kansloos liet 1-0. Een hele grote domper een kwartier voor tijd. Zundert probeerde nog wel en kreeg ook nog wel een goede kans, maar helaas zat de gelijkmaker er niet meer in. Gezien de wedstijd hadden de dames van vv Zundert zeker een punt verdiend.

Volgende week zal Zundert de belangrijkste wedstrijd van het seizoen spelen. Ze spelen dan uit tegen mede degradatiekandidaat Rimboe. Hier ligt voor Zundert maar één opdracht en dat is de drie punten mee terug nemen naar Zundert.