DSE MO13-2 - VVZ Zundert MO13-1 (1-0)

donderdag 9 maart 2017, 19:00

DSE MO13-2 – VV Zundert MO13-1

Op donderdag 9 maart mochten dan weer het veld in. We waren ruim op tijd aanwezig dus hebben we een goede warming-up kunnen doen. Om 19.00 klonk het fluitsignaal en konden we van start. We gingen er vol tegenaan en de inzet was van iedereen weer helemaal super. Helaas mocht het niet baten, want na 10 minuten wist DSE het doel te vinden dus stonden we met 1-0 achter. Maar we lieten de koppen niet hangen en gingen op zoek naar de gelijkmaker. Kansen genoeg, maar er stond elke keer een keeper in de weg. Na 22 minuten hadden we zelfs een blessure en kwam de waterzak toch van pas. Perle had een harde bal tegen haar wang gehad, maar gelukkig kon ze na een paar minuten rust weer terug het veld in. Na een half uur spelen klonk het rustsignaal en stonden we nog steeds 1-0 achter. Even wat drinken en weer met volle moed er tegenaan. Weer kregen we volop kansen, maar die bal wil er gewoon niet in. Ook DSE kreeg regelmatig kansen, maar Kyra liet niets meer door. In de tweede helft waren we echt wel de betere ploeg, maar het mocht niet baten. Na 20 minuten moest DSE nog een keeper wisselen, want Julia’s schot was iets te hard aangekomen. Had ze toch uit de weg moeten gaan dan hadden we ons welverdiende puntje gehad. Ook Merel had nog een blessure, nadat ze een bal in haar buik had gehad, maar zij kon gelukkig gelijk weer door. Aan het eind van de wedstrijd was het helaas nog steeds 1-0 voor DSE. We hadden echt wel een puntje verdient, maar de bal wilde echt niet in de goal. Jammer want jullie inzet en prestatie was weer super. Op naar de volgende wedstrijd, en dan ook weer met goede moed er tegenaan.