Hoeven 1 Zundert 1

dinsdag 5 april 2016, 21:25

Spectaculaire wedstrijd VV Zundert

De wedstrijd was begonnen en Zundert kwam steeds beter in zijn spel wat resulteerde in de 20ste  minuut in een goal voor Zundert gescoord door Olivier van Hassel, na  een vrijetrap van Fabian Nelemans. Meteen na de aftrap  weer onachtzaamheid in de defensie van Zundert wat leidde tot een bal onderkant lat. Je zou denken dat Zundert geleerd had moeten hebben van de eerste minuut, maar het gebeurde weer. Nu had Zundert het geluk dat de bal er niet in ging. Bij de tegenaanval van Zundert was het meteen raak, een lange pass van Frenk Zagers werd mooi afgemaakt door Tim Goethals. Weer na aftrap ging  Zundert voor de derde maal in de fout door niet op te letten.  De middenvelder van Hoeven kon vrij de spits bedienen die het op zijn beurt fraai afrondde, 2-2. Daarna was Zundert wakker en het veldspel werd steeds beter, dit resulteerde in een rush van Jesse Mouws die door 2 Hoeven verdedigers in de 16  onreglementair naar de grond werd gebracht, iedereen dacht aan een penalty  behalve de scheidsrechter die overigens niet slecht floot. 5 minuten daarna een mooie combi tussen Olivier en Fabian, maar de kracht ontbrak in het schot van Fabian, waarna in de blessuretijd nog een mooie aanval werd opgezet, de voorzet van Tim Goethals bereikte Jesse Mouws die de bal achter z`n standbeen de keeper wilde verschalken, deze was echter alert.

Na rust kwam Zundert gelukkig goed uit de startblokken en in de 53ste  minuut werd een mooie steekpass van Jesse koelbloedig afgemaakt door Tim Goethals, 2-3. Echter  2 minuten later had Tim de wedstrijd kunnen beslissen maar zijn inzet ging van dichtbij over. In de 56ste  minuut en de 57ste  minuut, wederom direct na de aftrap, scoorde Hoeven de 3-3 en 4-3 door te slap verdedigen van de Zundertse defensie. Invaller Gaynio  Aarts raakte na een mooie aanval de paal waarna Jesse de rebound in de netten schoot. 4-4. Na een lange uittrap van Thomas werd de defensie van Hoeven verrast voor het doorzetten van Jesse, deze werd gevloerd en nu was het wel strafschop welke goed werd ingeschoten in de 71ste  minuut  door Fabian Nelemans, 4-5. De wedstrijd op slot gooien en uit voetballen zou je denken , maar nee hoor, de gelijkmaker kwam net als in de thuiswedstrijd, in de 85ste minuut, een mooie diepte pass op de  rechtsbuiten. Deze zette hem perfect voor en werd goed ingekopt door de spits. Het was Hoeven die in de laatste minuten nog een keer gevaarlijk worden. Een kopbal werd knap overgetikt door Thomas.

Een gelijkspel was de juiste uitslag, Zundert had het beste van het voetbal en Hoeven zette daar een geweldige inzet tegenover, ook de trainers Ger  Musters en Kees Daemen deelden de gezamenlijke  mening: We speelden in balbezit goed maar bij balverlies was het af en toe dramatisch.

Opstelling: Thomas van Nederkassel, Rob Luijten, Frenk Zagers, Niek Daamen, Pieter Dictus, Fabian Nelemans, Dennis Verheijen, Olivier van Hassel, Tim Goethals, Jesse Mouws,Denis Vujcic