JEKA 3 - Zundert 3 (2 - 3)

zondag 7 mei 2023, 11:00

JEKA 3 – ZUNDERT 3

Het bekende kwartje is gevallen, maar welke kant?

Zondag 7 mei stond de wedstrijd tegen koploper JEKA 3 op het programma. JEKA staat voor deze wedstrijd op Pole Position voor de titel. Samen met UNITAS 2 en SC EMMA 2 deelden zij de 1e plek met 38 punten. Echter had JEKA nog 1 wedstrijd te goed. En laat dat nou net de wedstrijd tegen Zundert 3 zijn.

De vraag vooraf? Hoe stopt een ploeg die gedeeld laatste staat, een ploeg die gedeeld bovenaan staat? Voor het antwoord moet je toch echt het hele verslag lezen. Of misschien wel niet en is dit vooral een pakkende manier om je het toch maar te laten lezen.

Half 9 in de vroege ochtend verzamelden de manschappen zich om te vertrekken richting sportpark Beukenlaan. Normaal is er wel eens angst dat er spelers te laat komen. Deze zorgen waren vandaag niet nodig. Quinten is al weken in topvorm qua op tijd komen, Yannick is afwezig & er doen geen JO19 spelers mee. Voor de technische staf ook wel eens fijn dat alles op rolletjes loopt.

Aangekomen op het altijd o zo prachtige sportpark van JEKA worden we vriendelijk naar kleedkamer 3 verwezen. De altijd ‘’prachtige’’ muziek werd aangezet en de spelers maken zich klaar voor een warming up op het hoofdveld. Complimenten alvast voor dit veld, want ondanks dat het kunstgras was, het lag er fenomenaal bij.

Na een sterke warming up mochten onderstaande mannen aan de aftrap verschijnen:

Wissels:

1.      The Red Rager

2.      El Diablo Manuel ‘Gutierrez’ Papito Don Diarno ( in de volksmond: DJ Arno)

3.      Tegenwoordig optijd