RKKSV G1 - Zundert G1 (12 - 3)

zaterdag 17 september 2016, 11:00

Vandaag speelden we onze eerste wedstrijd van het seizoen met enkele nieuwe spelers en tegen een onbekende tegenstander RKKSV G1 uit Rosmalen (Kruisstraat). De eerste vijf minuten ging gelijkwaardig op, daarna wilden enkele jongens te graag een goal maken en werd er niet meer aan de verdediging gedacht. De backs Martijn en Patrick kwamen daardoor steeds tegen een overmacht te staan. Ondanks dat keeper Roy enkele goede reddingen verrichtte stond Zundert in de rust achter met 8-0. Zundert had echter wel wat pech want Zakariae schoot tweemaal op de paal.

In de rust werd het strijdplan aangepast. Belangrijkste taak was om de tegenstander niet meer te laten scoren. Rody en Jurgen bleven samen met de backs achter en deden dit fantastisch. Yassine bleef in de spit en Zakariae kreeg een vrije rol. Het plan werkte perfect. Zundert kwam in de tweede helft via goals van Rody en Zakariae zelfs met 3-0 voor. Jammer dat daarna de concentratie wat verslapte waardoor RKKSV nog vier keer wist te scoren. Uitslag 12-3, maar een uitstekende tweede helft van onze G-voetballers. Na de wedstrijd tracteerde Marion ieder nog op drinken en chips en ging ieder met een goed gevoel terug naar het sportpark in Zundert. Volgende week dezelfde inzet en concentratie als in de tweede helft....dan gaan we zeker punten pakken!!!