VV Waspik - VV Zundert (1-3)

zaterdag 1 april 2017, 9:30

VV Waspik – VV Zundert MO13

1 April moesten we vroeg opstaan, om 8.00 uur verzamelen bij VV Zundert, en nee het was geen grap. We moesten namelijk helemaal naar Waspik. Maar voor niemand was het een probleem, want we waren allemaal op tijd. Dus op weg! We kwamen weer ruim op tijd aan zodat we op tijd konden omkleden en gaan warmlopen. Oh jee, we zijn de ballen vergeten. Gelukkig konden we ballen lenen, zodat we toch aan de gang konden. Om 9.30 uur klonk het fluitsignaal en volgde de aftrap. Dat ze fel staan bleek wel, want na 2 minuten wist Perle de doelvrouw al te passeren. 0-1!!! Al snel hadden we alweer een mooie aanval, maar helaas konden we toen het net niet vinden. Ook Waspik was ondertussen wakker en na 6 minuten konden zij de gelijkmaker maken. Op zoek dan maar weer naar de voorsprong. Er waren vele spannende momenten met kansen voor beide teams, maar goals bleven nog uit. Zo gingen we dus de rust in met 1-1. In de rust even bijkomen, want omdat Floor nog geblesseerd was hebben we geen reserves. Na een kwartier rust en de nieuwe keeper even ingeschoten te hebben gingen we er met volle moed weer tegenaan. En jawel, Julia schiet gelijk raak, maar de scheids vindt dat er een overtreding is gemaakt. Iedereen heeft daar zijn twijfels over, maar hij had wel meer discutabele beslissingen. Nog meer reden om te zorgen dat we winnen. Toch blijft het nog lang gelijk dat we allebei genoeg kansen krijgen. Goede redding van Isa, wij op de lat, het blijft spannend. Maar in de 57e minuut weet Julia dan toch te scoren: 1-2. Na 60 minuten fluit de scheidsrechter nog niet af, want hij hoopt dat Waspik nog gelijk kan maken, maar gelukkig kon Merel in de 64e minuut er 1-3 van maken. Hard werken wordt beloond, goed gedaan meiden en weer op naar de volgende wedstrijd!