VV Zundert- Baardwijk (15-2)

zaterdag 8 april 2017, 11:00

VV Zundert – Baardwijk

Zaterdag 8 april konden we eerst uitslapen, want onzewedstrijd stond gepland om 11.00 uur. Iedereen netjes op tijd aanwezig en voorhet geval dat Floor toch niet mocht spelen hadden we toch maar Floor Engelbertgevraagd. Zij kon de eerste helft meedoen wat natuurlijk altijd fijn is. Omdatwe de eerste keer tegen Baardwijk met 9-1 hadden gewonnen gingen we volvertrouwen de wedstrijd in. En niet voor niets, want in de 1e minuutwist Floor E al de keepster te passeren, en stonden we met 1-0 voor. Na 3minuten deed ze dat nog een keer en was het al 2-0. Dat ruikt natuurlijk naarmeer en na 6 minuten had Julia de 3-0 gescoord. Zo gaat het goed. In de 9eminuut was er de 4-0 en nog geen minuut later wist Julia haar hattrick compleette maken met de 5-0. Maar dat vonden we nog niet genoeg, dus in de 12eminuut lag de 6-0 er in. Ook van Julia. Na 13 minuten hadden we toch een dipje,want toen kon Baardwijk de 6-1 binnenschieten. Maar dat lieten we niet over onsheen komen, want gelijk na de aftrap wist Floor E alweer de 7-1 te scoren enhad zij ook een hattrick te pakken. En 1 minuut later alweer Floor met de 8-1.Dit is niet meer bij te houden. Goed dat we een briefje hadden, anders kon ikde stand niet meer bijhouden. De verdediging en de keepster hadden het niet ergdruk, maar als het er op aankwam, waren ze toch alert. Na 19 min wist Floor nogeen keer te scoren, de 9-1 was een feit. In de 21e minuut kon ookPerle haar steentje bijdragen en was het 10-1. We werden best moe en dus konBaardwijk na 26 minuten e 10-2 maken. Het was tijd voor rust, zodat we even bijkonden komen. Even wat drinken en dan gaan we weer. Het fluitsignaal klonk endus konden we weer. Al na 2 minuten wist Julia al weer het doel te vinden enwas het 11-2. Na 5 minuten werd de 12-2 binnengetikt door Merel. Nu zijn we heteven kwijt, want het duurt zeker 13 minuten voor Julia weer een goal kan maken13-2. 2 Minuten weet Julia de keepster weer te passeren: 14-2. Na 19 minutenwordt het 15-2 ook weer gescoord door Julia wat ook de eindstand was. Er magdoor de doelpunten natuurlijk niet vergeten worden dat er weer fantastisch issamengespeeld. En dat jullie vooral zo door moeten gaan. We hebben vandaag goedaan ons doelsaldo gewerkt maar volgende week moeten we er weer vol tegenaan,want dan wacht Waspik.