VV Zundert - DSE (3-1)

woensdag 29 maart 2017, 19:00

VV Zundert – DSE

Deze wedstrijd zou op zaterdag 25 maart gespeeld worden, maar door de type examens van spelers van DSE was deze wedstrijd verplaatst naar woensdag 29 maart. We hadden nog wat goed te maken tegen DSE, dus we stonden extra gemotiveerd op het veld. Helaas was Floor geblesseerd, maar we hadden gelukkig een goede vervangster, Indy. Om 19.00 uur gingen we er weer voor. Jammer, maar na 1,5 minuut stonden we al met 0-1 achter. We moesten weer even wakker geschud worden, dus de hoofden weer omhoog en op zoek naar de gelijkmaker. Het was hard werken, maar na 18 minuten spelen wist Isa de bal achter de keeper te plaatsen, 1-1! Er werd weer goed overgespeeld en dat wordt beloond, want 4 minuten later wist ook Julia het doel te vinden, 2-1. Dat voelt weer goed en ook in de 24e minuut kan Julia weer de bal in het goal krijgen, 3-1 wat ook gelijk de ruststand is. Even bijtanken in de kleedkamer, want we zijn wel erg moe. Na een kwartier weer fris en fruitig op het veld en er weer tegenaan. We merken wel dat DSE ook weer opgeknapt is en er ook vol tegenaan gaat. Er komen wat kansen van hun kant maar we hebben altijd nog onze sterkeepster Kyra, die alles uit het goal kan houden. En vlak ook onze verdediging niet uit, want Mirte, Indy, Lotte en Merel doen zeer goed werk. Jammer genoeg lukt het de voorhoede niet meer om nog een goal te scoren, maar er wordt nog steeds erg goed overgespeeld door Isa, Julia en Perle. Zo goed zelfs dat we complimenten krijgen van de supporters van de tegenstander dat we zo goed samenspelen. Eindstand 3-1, heel goed gedaan meiden, ga zo door!