VvZundert JO19-2 BSC JO19-3 (1 - 4)

zaterdag 16 september 2017, 0:00

Wedstrijd Verslag Zundert jo19-2 - BSC jo19-2   1-4

Zundert ging met een goede instelling het veld op .

Ze wilde de supporters laten zien dat ze goed bezig zijn met het voetballen

en daar was vandaag BSC een goede tegen stander voor.

Voor de wedstrijd was afgesproken wat de opdrachten waren

en dat ze deze zo goed mogelijk moeten uitvoeren.

Het was van af het beging aan te zien dat de jongens van Zundert er zin in hadden,

men was sterk aan de bal en ook in de duels was men strek men liet zich niet zomaar opzij zetten

Er werd goed met elkaar gecombineerd men kon elkaar goed vinden ook het onderling coachen was goed.

Men was positief naar elkaar wat de wedstrijd ten goede kwam Zundert spelde een zeer sterke eerste helft,

waardoor wij in de eerst helft op een verdiende 1-0 voorsprong kwamen.

Maar ook BSC was een zeer sterke ploeg waardoor de verdediging van Zundert hard moest werken.

Maar daar ging iedereen in mee ook de middenveders waren aanwezig om de verdediging te helpen.

Men ging vandaag voor elkaar door het vuur en maakte het BSC moeilijk dat ook een sterke ploeg was,

maar Zundert beet zich vast in de tegenstander en gaf geen krimp.

In de rust even wat bijkomen van de inzet, even spelers wisselen en aan de tweede helft beginnen.

Opdracht was weer zelfde instelling en blijven voetballen

Wat ook de uitslag mag worden wedstrijd goed uitspelen daar word je beter van dat is ook ons motto

Zundert dat bleef sterk spelen ondanks dat BSC de druk wat ging opvoeren.

Maar je zag dat de spelers van Zundert wat vermoeidwerden, ze hadden ook al zo veel gegeven.

Maar Zundert bleef voetballen en alles proberen voetballend op te lossen met goed voetbal en goed keepers werk.

Toch kon Zundert niet voorkomen dat de uitslag 1-4 voor BSC werd.

Maar Zundert heeft wel een zeer goede en sterke wedstrijd gespeeld.

En ook onze supporters  gingen tevreden naar huis zij hadden een goede wedstrijd gezien.

Toon