Zundert 2 - HVV'24 2 (1 - 1)

zondag 29 oktober 2023, 12:00

Op vrijdagochtend verwacht je “Jeugdteam in de spotlights”, hier starten we volgende week weer mee. Vandaag het verslag in de rubriek “Het wel en wee van Zundert twee”. Het verslag kwam gisterenavond laat pas in de mailbox van de redactie. In een gewijzigde formatie werden twee dure punten in de jacht om het kampioenschap verloren. Hierbij het verslag.

Wedstrijdverslag Zundert 2- Hvv 2

Na een vrij weekend stond het afgelopen weekend onze 5de  competitiewedstrijd op het programma: een thuis wedstrijd tegen Hvv 2.

De opstelling:

Jan Vermeuuul; GOAT – de Kwèèk  – Nasiduitser – grauwie; Barbapapa – Daba – martana – S

Suarez; Nipke Bubbel – doortje

Wissels; Joske – Mike Tyson – Wutru – Jacco de aka

Op het b veld thuis mochten we om 12 uur aftrappen voor weer een nieuwe wedstrijd.

We begonnen gelijk goed en na 15 minuten gaf Dorus een voorzet over de grond op

Maarten die hem beheerst binnen schuift. Na 35 minuten voetballen kakt Zundert een klein beetje in, gelukkig weten ze HVV van het scoren af te houden voor de rust.

Na een warme kop thee in de rust begint de 2de helft. Karim gaat eruit voor Sem, ook HVV heeft een paar wissels doorgevoerd. Jammer genoeg weet HVV sterker de kleedkamer uit te komen en scoren rond de 60ste minuut de gelijkmaker. Kort na de gelijk maker wordt Dorus eraf gehaald en komt Jacco er voor in. Zundert weet nog wat kansen te creëren maar helaas konden ze de winnende niet maken. Tegen het laatste fluit signaal wordt Daan er afgehaald en komt Merijn daarvoor er in. Jammer genoeg blijft het bij een gelijk spel.

Aankomend weekend mogen we aantreden uit tegen Kruisland 2