Zundert MO13 - Oisterwijk MO13 (7-0)

zaterdag 11 maart 2017, 10:00

VV Zundert – RKSV Oisterwijk

Op zaterdag 11 maart stond alweer de volgende wedstrijd gepland. We moesten al vroeg zijn, want we hadden vernomen dat de pers aanwezig zou zijn. Dus iedereen netjes naar de kapper geweest zodat we mooi op de foto konden. Eerst nog wat warm lopen en om 10.00 uur konden we aan de slag. Eerst even de tegenstander aftasten zodat we weten wat we aan elkaar hebben. Er zijn wat kleine kansen over en weer maar het eerste kwartier gebeurt er nog niet zo veel. Maar in de 16e minuut weet Julia dan het goal te vinden 1-0. Ja hoor, we kunnen het nog. 3 minuten later maakt Isa een mooie solo en zet de stand op 2-0. Dit gaat de goede kant op. Ondertussen verveelt de verdediging en onze keeper zich, omdat we meer op de helft van de tegenstander zijn. 2-0 is de ruststand en hebben we dus tijd om even bij te komen. We wisselen even van keeper en dan kunnen we weer. Al na 4 minuten in de tweede helft zit de 3-0 in het net. Dit wel dankzij onze tegenspelers, waarvoor onze dank. Hierna hebben we heel wat kansen en corners, maar het is weer even lastig om tussen de palen te komen. Maar in de 43e minuut lukt het Julia dan wel. 4-0. Er wordt weer goed overgespeeld en wat kunnen ze elkaar goed vinden. Ook Oisterwijk krijgt nog een goede kans, maar daar hebben we onze keeper voor, die weet het goed op te lossen. In de 53e minuut gaat Merel verder met de score en weet de 5-0 binnen te tikken. En ja waarom dan niet 1 minuut later de 6-0 door Julia. Na 57 minuten tikt Kyra de 7-0 binnen. Dit is dan ook de eindstand. De 2e overwinning is binnen en na 3 wedstrijden staan we 3e in de ranglijst. We hadden vandaag veel publiek wat altijd prettig is en natuurlijk is het helemaal fantastisch dat ook de trainsters de tijd hebben genomen om ons aan te komen moedigen. Omdat VV Zundert dit weekend 85 jaar bestaat kregen we naar de wedstrijd ook nog taart, onze dag kon niet meer stuk. Op naar de volgende wedstrijd.