Afgelastingen weekend 17-18 maart

vrijdag 16 maart 2018, 15:00

UPDATE 5: ZONDAG 18-MAART 9:30 uur

Zundert 1 en Zundert 2 afgelast!

Ook vandaag geen voetbal bij V.V. Zundert. Alle wedstrijden uit- en thuis afgelast. Dit worden nog meer doordeweekse inhaalwedstrijden.

Zijn door de afgelastingen de zondag plannen in de war gegooid? V.V. Zundert heeft een alternatief.  Kom vanaf 14.00 uur lekker warm  in de kantine de belangrijke kelderkraker NAC - Roda JC kijken.

UPDATE 4: ZATERDAG 17-MAART 19:00

Wedstrijden Zundert VR1, Zundert 3, Zundert 4 en Zundert 5 afgelast.

Voorlopig resterend programma:

Zundert 2 - Virtus 2 aanvang 12.00 uur

Zundert 1 - Mades Boys 1 aanvang 14.30 uur

UPDATE 3: ZATERDAG 17-MAART 9.00uu

Ook uitwedstrijden zaterdag afgelast.

Ook wedstrijden Zundert ZA2 en Zundert ZA3 afgelast. Conclusie: ZATERDAG GEEN VOETBAL

UPDATE 2: ZATERDAG 17-MAART 8.20uur

Alle JEUGD thuiswedstrijden zaterdag ook afgelast.

UPDATE 1: VRIJDAG 16-MAART 16:00uur

Rayonhoofden KNVB beslissen, geen voetbal JO7, JO9 en JO11

Voor zaterdag is voor alle districten het voetbal afgelast in de leeftijdscategorieën tot en met Onder 11. Dit is besloten vanwege de verwachte kou in combinatie met de wind. Gezamenlijk leidt dit tot dermate lage gevoelstemperaturen dat het met name voor de jongste pupillen niet gewenst is om te moeten voetballen.

Voor het zaterdagvoetbal van de leeftijdscategorieën Onder 12 en ouder wordt voor zowel de categorie A als B zaterdagochtend uiterlijk 8.30 uur een besluit genomen. Hierdoor kan er een goede inschatting gemaakt worden, mede aan de hand van de te verwachten sneeuw.

Dus geen voetbal dit weekend voor JO7, JO9 en JO11 teams. Ook het mini pupillen 4x4 toernooi is vanwege het weer afgelast.