Avond(t)urentocht 2023

dinsdag 24 oktober 2023, 8:00

Droge, maar blubberige editie avond(t)urentocht 2023

De activiteitencommissiie van onze club blijft verbazen met de opzet van de avond(t)urentocht. Al sinds 1995 een begrip bij VV Zundert.

Dit keer geheel in Noordpoolthema. Die sfeer trok in de kantine al meteen de aandacht. 14 Groepen van diverse aantallen en combinaties trokken de akkers van de Wildert richting Maalbergen in. Waan je je niet op de Noordpool glad was het anders wel. Er zijn volop prachtige modderglijtaferelen gezien. Niemand was meer zo wit als een ijsbeer na afloop. Of misschien toch, maar dan witjes en bekomende van de schrik bij de ‘enge’ post in de loods van buurtschap Poteind. Er werden daarnaast volop spellen gespeeld, puzzels opgelost en drankjes gedaan.

Erwtensoep mocht bij afloop niet ontbreken na deze barre tocht. Kortom een gezellige avond voor jong en oud. Begeleiders en hulptroepen ontzettend bedankt, maar ook de kantinecommissie en aanhang dank jullie wel naast de jeugdleden voor de enthousiaste deelname. We kijken samen al weer uit naar de volgende activiteit.