Bekendmaking naam leeuw

maandag 23 april 2018, 16:00

Bekendmaking naam leeuw

Maandagavond 30 april wordt de naam van de mascotte van V.V. Zundert bekend gemaakt. Sinds eind vorig seizoen is het beestje aan komen lopen op sportpark de Wildert. Net als zovelen voelde hij zich er meteen thuis. Op tal van jeugdactiviteiten, trainingen en clinics stal de knuffelbare leeuw de show. De voetballende kinderen zijn dol op hem, en hij op de kinderen. Ook bij de derby ging hij als echte leider voor de troepen uit naar het sportpark van de tegenstander.

Kortom het beestje is snel ingeburgerd en een graag geziene gast bij V.V. Zundert geworden. Alleen dat er steeds “hé!” of “leeuw” geroepen wordt naar hem, vind hij niet zo leuk. Daarom is er ook een wedstrijd uitgeschreven om een leuke naam voor hem te bedenken. En ondanks de vele reacties, enorm veel uiteenlopende namen, was het snel duidelijk hoe onze leeuw zou moeten heten. Verschillende namen kwamen vaker terug, maar ééntje stak er met kop en schouders bovenuit.

Maandag 30 april rond 19.00 uur wordt voor de finaleronde van de Peter van Erk penaltybokaal zijn naam bekend gemaakt. We zouden het enorm leuk vinden als heel veel spelers, ouders, supporters en ook seniorenleden hierbij aanwezig zijn. Leuk om de talentvolle jeugd en de doelmannen en doelvrouwen van onze vereniging in actie te zien, maar ook live bij de bekendmaking van de naam aanwezig te zijn.