De Warming UP

vrijdag 16 maart 2018, 7:00

De Warming-up

De derby staat al weer snel op het programma. Moerse Boys – Zundert deze keer! En wel op zaterdag 7 april om 18.00 uur. Spelers en trainers moeten zich goed voorbereiden op deze clash, maar wij, supporters natuurlijk ook.

De thuiswedstrijd was qua resultaat natuurlijk geslaagd. Vooral de goede onderlinge sfeer voor, tijdens en na de wedstrijd blijven hangen. Het was een volksfeest eerste klas!

Daarom starten we nu de voorbereidingen, met de “Warming Up”. De voorpret is vaak net zo leuk als de wedstrijd zelf. Tijdens de thuiswedstrijd hebben beide supporterskampen laten zien dat ze achter hun team staan. De spandoeken, de clubliederen, de sjaals en het vuurwerk waren goed vertegenwoordigd aan beide zijden. V.V. Zundert heeft laten zien dit goed te kunnen organiseren en een goede gastheer te zijn. Dit zal ongetwijfeld andersom ook prima lukken.

Wij willen er deze keer ook weer een feest van maken. Met respect voor de tegenstander en de eigendommen van de tegenstander. Heb je ideeën of wil je meehelpen met de voorbereidingen, meld je aan via corne@vvzundert.nl

Op zaterdag 24 maart gaan alle jeugdteams knutselen aan mooie creaties, spandoeken en versieringen. Informatie volgt via de leiders. Ook andere initiatieven lopen. Wil je ook iets doen, laat het weten zodat er centraal bekend is, wat er georganiseerd wordt.

Op de wedstrijddag begint de Warming Up om 16.30 uur, natuurlijk op ons eigen sportpark de Wildert. Vanaf 16.30 zullen we verzamelen en zorgen dat we in het rood zwart rond 17.00 uur de spieren al lopend los maken richting Klein-Zundert. Je kunt ook onderweg aansluiten. Kom zoveel mogelijk te voet, om parkeerproblemen te beperken.

V.V. Zundert staat bekend om z’n gezelligheid, laten we hier samen en met Moerse Boys weer een sportief feest van maken.

De rood zwarte harten,