Dictus Schilderwerken B.V. steekt Zundert ZA2 in het nieuw.

zaterdag 23 maart 2024, 9:00

Dictus Schilderwerken B.V. steekt Zundert ZA2 in het nieuw.

De mannen van Zundert zaterdag lopen er weer patent bij door Dictus Schilderwerken B.V. Oud speler van de zaterdag, levensgenieter, ex-vierdaagse loper, zanger bij gebroeders Drama en sponsor Eric Dictus heeft z’n oud teamgenoten schitterende tenues geschonken.

Eric was één van de mannen van het eerste uur bij de zaterdagtak van v.v. Zundert. Mooie verhalen over wedstrijden, derde helften en vooral de teamuitjes naar Tsjechië doen het nog steeds goed. Intussen heeft Eric z’n bedrijf uitgebouwd tot een toonaangevend schildersbedrijf in de regio en ver daar buiten. Mooi dat hij nog steeds denkt aan de jaren op sportpark de Wildert en bereid is zijn voormalige team wederom in het nieuw te steken. Eric enorm bedankt voor je sponsoring.

Voorzitter Sacha Gommers, penningsmeester Frank van Loon met Eric Dictus en Zundert Zaterdag op de foto tijdens de uitreiking van de tenues

Over: ERKEND SCHILDERSBEDRIJF IN BREDA EN OMGEVING WEST-BRABANT​

Dictus Schilderwerken B.V. is een erkend schildersbedrijf dat u al meer dan een halve eeuw een complete en betrouwbare service op het gebied van schilderwerken, behangen, glaszetten, houtrotsanering en bouwkundig onderhoud in de omgeving van Breda, Roosendaal en Bergen op Zoom biedt. Hiermee hebben we inmiddels een brede en diverse klantenkring opgebouwd door heel Nederland en België.

Zowel grote als kleinere schilder- en onderhoudsopdrachten worden door het team van ons erkend schildersbedrijf uiterst professioneel en met zorg en vakmanschap uitgevoerd. Dit doen wij in de omgeving van West-Brabant. De experts van ons erkend schildersbedrijf verzorgen schilderwerk en onderhoud voor bedrijven, overheden, instellingen, scholen, ziekenhuizen en woningcorporaties en natuurlijk ook voor particulieren. Daarnaast staan we voor u paraat wanneer u opzoek bent naar een erkend schildersbedrijf dat uw vastgoedonderhoud voor u kan uitvoeren. We werken volgens de kwaliteitsnormen van de Stichting AF-Erkenningsregeling. Dat betekent dat we ons mogen onderscheiden van andere bedrijven middels het keurmerk OnderhoudNL Garantie. We zijn er dan ook erg trots op dat we dit keurmerk mogen voeren.

Contactgegevens:

Een beller is sneller: