Eerste training selectie

zondag 30 juli 2023, 17:00

Eerste training selectie seizoen 2023-2024

Het is al weer een tijdje geleden dat het seizoen 2022-2023 ruw tot een einde kwam. Met een gemiste penalty in de eerste ronde van de play-off voor promotie eindigde op zondag 4 juni het seizoen in Oosterhout voor Zundert 1.

Zeven weken later mochten de mannen weer aan de bak. Zonder een aantal gestopte spelers en vakantievierders, maar aangevuld met 11 spelers die de stap van de JO19-1 naar de senioren hebben gemaakt. En wat herintreders en mannen uit de overige senioren die voor hun kans gaan.

De komende weken zullen trainers Jan Hereijgers en Roy Jacobs met de rest van de staf werken aan de conditie van het team. En gaan schaven aan de spelstijl. Ook zullen er keuzes gemaakt moeten worden, want wie er in  Zundert 1, 2 en 3 komen, is met de komst van alle jeugdspelers nog geen uitgemaakt zaak.

De groep leek ook redelijk fit aan de voorbereiding te beginnen, hoewel er bij sommigen toch wat naweeën van de vakantie zichtbaar waren onder het shirt.

Maar de kop is eraf. De eerste training zit erop. Deze werd traditioneel afgesloten met een lunch en teambespreking, waarin de regels, doelstellingen en andere zaken werden doorgenomen.

Voor het oefenprogramma check onze website. Voor Zundert 1 begint het seizoen officieel met een uitwedstrijd voor de beker in Standdaarbuiten tegen SVC.