Fred Verheijen interim voorzitter VV Zundert

donderdag 1 december 2016, 18:30

Op de jaarlijkse algemene ledenvergadering van maandag 28 november hebben de aanwezige leden unaniem Fed Verheijen tot nieuwe voorzitter van de vereniging gekozen. Fred volgt Mike van Ommen op die na drie jaar om gezondheidsredenen de voorzittershamer moest neerleggen. Fred Verheijen begint aan zijn 2e periode als voorzitter van VV Zundert. Eerder was Fred voorzitter van 1986 t/m 1994 en werd hiervoor door de leden beloond met het erelidmaatschap. Tijdens de vergadering stelde de nieuwe voorzitter dat hij zijn 2e voorzitterschap als een interim functie ziet en dat het bestuur moet blijven zoeken naar een jongere geschikte opvolger die de club voor een langere periode wil besturen.

Ook werd Dick Havermans gekozen tot secretaris van de club. Dick volgt Jan van der Aa op die zijn nieuwe baan en het secretarisschap niet langer kon combineren. Dick is actief voetballer bij VV Zundert, beheert de ledenadministratie en is regelmatig wedstrijdcoördinator op zaterdag.

Charles van Elsacker werd herkozen in het bestuur. De “man van de accommodatie”, drie jaar geleden onderscheiden met de zilveren KNVB-speld, begint aan zijn achtste termijn van drie jaar!

Naast deze bestuursverkiezingen gaf het bestuur een terugblik op het afgelopen seizoen en kwamen het financiële verslag en de begroting aan de orde. Ook werd de stand van zaken met betrekking tot de samenwerking met Moerse Boys en de gemeentelijke Sportvisie toegelicht.

Namens de vereniging dankte jeugdvoorzitter Jacqueline Backx de scheidende voorzitter Mike voor zijn inzet voor de vereniging. Niet alleen voor zijn rol als voorzitter, maar ook voor al het werk dat hij de afgelopen jaren voor de club heeft verricht. Tot slot nam ook een lichtelijk geëmotioneerde Mike het woord en bedankte de leden voor het in hem gestelde vertrouwen.