Gezocht: vrijwilligers voor bardiensten zaterdagochtend.

woensdag 14 juni 2017, 0:00

Gezocht: vrijwilligers voor bardiensten zaterdagochtend.

Met een beetje van jouw vrije tijd, zijn veel spelers en ouders enorm blij.

Het kopje koffie in de rust tijdens een koude, winterse wedstrijd. Of een bakje thee, koffie of fris tijdens het douchen van de kinderen. Een lekker sportdrankje na de wedstrijd met wellicht nog wat lekkers. Kortom een doorsnee zaterdagochtend op sportpark de Wildert. En dat allemaal voor een klein bedrag. Dit is wat V.V. Zundert de gezellige familievereniging maakt.

Om dit ook komend seizoen weer te kunnen aanbieden, zoeken we nog vaders of moeders die dit 1 of 2 ochtenden in een seizoen willen doen. Je kunt dit alleen doen of met een vriendin, vriend, buurvrouw of buurman. Ook de hulp van opa’s en oma’s wordt zeer op prijs gesteld.

Het kost niet veel tijd en je helpt de vereniging van je zoon of dochter er enorm mee. Vele handen maken licht werk.

Wil je, je aanmelden of wil je meer informatie, neem gerust contact op met de leden van de kantine commissie. Nicole 06-20890446 of An 06-13860440. Aanstaande zondag met het slot van het E&F kamp zijn zij er ook, dus spreek ze gerust aan.

Vraag niet wat de vereniging voor jou kan doen, maar wat jij voor de vereniging kunt doen.