Jeugdteam in de spotlights

vrijdag 2 februari 2024, 8:00

Deze week komt uit de rubriek “Jeugdteam in de spotlights” weer uit de winterslaap. De mottenballen eraf en alle aandacht weer op één van de jeugdteams van v.v. Zundert. Dee keer aandacht voor de gezellige dames van de MO13-1

V.V. Zundert/Wernhout MO13-1

1e wedstrijd, 3e fase …LET’S GO!!

Onder het genot van het zonnetje, mochten de meiden weer aan de bak voor de 1e wedstrijd van de 3e fase. TSC uit Oosterhout kwam op bezoek in Wernhout.

Beide teams begonnen enthousiast aan het spel, het ging ook aardig gelijk op. Na een aantal knappe reddingen aan de kant van Wernhout-Zundert, waren het deze meiden die de voorsprong pakte, maar nog net voor rust was het ook TSC die een puntje wist te scoren. Na de welkome rust, weer met nieuwe energie het veld in. Na een wat slordige openingsfase was het weer TSC die het net van Wernhout-Zundert wist te vinden. Na aanleiding van een corner was er, (eerlijk is eerlijk ) weer een mooi, onhoudbaar doelpunt voor TSC. Wernhout-Zundert herpakte zich in de slotfase en pakte nog een doelpuntje mee. Uitslag 2-3 voor de uitploeg. Jammer maar goed gestreden door de meiden. Vol goede moed op naar de volgende wedstrijd.