Klusdag zaterdag 1 juli

maandag 29 mei 2023, 8:00

Zaterdagmorgen 1 juli, een week voor het jaarlijkse treffen Zundertse selectie - NAC Breda, gaan we het sportpark weer tip-top in orde brengen voor het komende seizoen . Deze keer combineren we de opknapwerkzaamheden van onze accommodatie met de eerste voorbereidingen voor de wedstrijd tegen de geelzwarten.

Er valt daarom heel wat te klussen op het sportpark. Van schilderen tot kantine poetsen en van onkruid verwijderen tot sjouwwerkzaamheden. Werk waar we veel handjes bij kunnen gebruiken van onze leden. Blok daarom nu alvast zaterdagmorgen 1 juli in je agenda af en help de klus te klaren!

Geef je op door een mailtje te sturen naar accommodatie@vvzundert.nl. vermeld je naam en geef, indien je een voorkeur hebt, aan wat voor klus je graag wil doen. We starten om 8:30 met koffie en geven rond 10u nog een rondje koffie weg. Rond 12:30 als het werk is gedaan en de magen beginnen te knorren staat er voor alle werkers nog een heerlijke lunch klaar!