Michel Leeuw overleden

donderdag 18 augustus 2016, 9:07

Michel was al vanaf zijn jonge jeugd lid van vv Zundert en doorliep alle jeugdelftallen. Meestal maakte hij als linksback zijn opwachting in het elftal, maar ook als linkshalf en  linksbuiten wist hij zijn mannetje te staan. Na enkele jaren bij de senioren te hebben gevoetbald stopte hij als speler. Michel bleef sterk betrokken bij zijn club en pakte op jonge leeftijd al de voorzittershamer van het jeugdbestuur op en trad hij toe tot het hoofdbestuur. Na deze functies een aantal jaren te hebben uitgevoerd is Michel enigszins naar de achtergrond getreden. Wel bleef hij actief voor vv Zundert. Michel was o.a. redactielid van de Spil en bezorgde het clublad, samen met een aantal vrijwilligers, bij de clubleden thuis. Toen zijn zoons Wouter en Thomas de voetbalschoenen aantrokken werd ook Michel weer actief. Als leider en trainer volgde hij zijn zoons nauwlettend, werd hij jeugdcoördinator en pakte hij vorig seizoen de taak van technisch jeugdcoördinator op. Deze laatste functie bleek geen gelukkige keuze te zijn en voelde Michel zich genoodzaakt hier mee te stoppen. Dit seizoen zou Michel de rol van leider bij de JO19, de vroegere A1 op zich nemen....helaas is het deze clubman in hart en nieren niet meer gegund om op zaterdag langs de lijn bij zijn vv Zundertjeugd te mogen zijn!

Wij wensen Lia, Wouter en Thomas heel veel sterkte