Never change a winning team.

woensdag 25 april 2018, 23:00

Never change a winning team.

Begeleidende staf van V.V. Zundert bijna rond voor seizoen 2018-2019.

In deze periode wellicht een onlogische keuze voor een artikel over de invulling van de complete staf van de selectie van V.V. Zundert voor komend seizoen. Maar gezien de resultaten in het verleden en het vertrouwen in de goede afloop van de komende wedstrijden, toch bewust gekozen.

Eerder hebben we kunnen communiceren dat Ger Musters zijn verblijf bij onze vereniging met een jaar verlengd had. Nu is ook duidelijk dat Alex Verheijen (assistent-trainer) en Yannick Nelemans (leider) volgend seizoen doorgaan in de huidige rol. Jaap Hoekman heeft na jaren zijn meters langs de krijtlijnen te hebben gemaakt, besloten dat het zo voldoende was. Stoppen op het moment dat het nog leuk is, is ook een kracht. Hans Damen verruilt de vlaggenstok van Zundert 2 voor die van Zundert 1.  Hiermee komen we dan gelijk uit bij de enige vacature in de begeleiding rond beide teams. Iemand die de rol van assistent-scheidsrechter voor wedstrijden van Zundert 2 op zich wil nemen, kan zich melden bij de technische commissie. Graag zelfs.

Dan kijken we verder naar de invulling van Zundert 2, waar al bekend was dat Etienne Hereijgers, Adam van Rijckevorsel als trainer/coach opvolgt. De clubman treft op de bank bij leider Jeroen Slootmans die gelukkig ook verder gaat in zijn functie.

Maar het goede nieuws gaat verder. Ook bij de overkoepelende functies is continuïteit. Keeperstrainer Admir Abdulahovic gaat weer met de doelmannen van de selectie aan het werk, om meer clean sheets te krijgen. Tenslotte en daar kunnen we als hele vereniging gebruik van maken, gaat ook de medische staf weer aan de slag met grote en kleine pijntjes. Maar ook met preventieve handelingen en begeleiding bij revalidatie. Zij zijn op dinsdag en donderdagavond na 20.00 uur voor alle (jeugd)leden beschikbaar.

Al met al zijn we trots zo ver voor de voorbereiding op het nieuwe seizoen de honken alweer bezet te hebben. Zundert 1 heeft nog wat punten nodig om zich veilig te spelen. En waar het seizoen eindigt voor Zundert 2 is absoluut onvoorspelbaar in deze knotsgekke competitie. Gelukkig is naar onder kijken niet echt meer nodig.

Jaap en Adam van harte bedankt, hopelijk met een goed einde van het seizoen. En vrijwilligers voor de functie assistent-scheidsrechter zijn van harte welkom zich te melden.