Oud trainer Ger Musters overleden

dinsdag 5 maart 2024, 9:30

Oud-trainer Ger Musters overleden.

Afgelopen maandagavond is in bijzijn van zijn familie oud-trainer Ger Musters overleden. Hoewel wij op de hoogte waren van de impact die een slopende ziekte had op zijn gezondheid, komt het bericht toch hard binnen.

Ger was niet alleen zes jaar trainer van v.v. Zundert, hij werd echt onderdeel van de vereniging. Natuurlijk denken wij aan de sportieve hoogtij dagen onder zijn leiding, met de promotie naar de tweede klasse als bekroning voor z’n vakmanschap.

Zes jaar is een lange periode in een trainers bestaan. Maar naast zijn rol als hooftrainer, was Ger ook echt onderdeel geworden van de club. Hij organiseerde jaarlijks op een leuke wijze de Jeugdclinic voor de jongste jeugd. Vaak samen met zijn zoon Nicky. Daarnaast speelde hij ook fanatiek mee aan de bar tijdens de quizavonden op donderdag. Hij ontving dan ook een seizoenkaart voor het leven bij zijn afscheid.

Maar meer nog dan z’n rol als trainer, gaan wij de mens Ger Musters missen. Een fijne, betrokken en geïnteresseerde kerel, met het hart op de goede plaats.

De roodzwarte harten familie zal je missen. Wij wensen zijn familie, vrienden en bekenden veel sterkte. Met natuurlijk in het bijzonder zijn vrouw Anlėne en zijn kinderen Amanda, Nicky, schoondochter Angela, schoonzoon Marc en kleinkinderen Dilara, Manço, Luxx en Riff.