RABO Clubsupport

maandag 4 september 2023, 9:30

RABO CLUBSUPPORT START VANDAAG!

Wellicht zit je nog midden in de corsosferen. TOP, nog een leuke dag voor de boeg. Toch even aandacht voor de RABO Clubsupport campagne. Even 3 minuutje in de app of op het web en het is geregeld!

Vanaf vandaag kunnen alle leden van Rabobank De Zuidelijke Baronie hun stem uitbrengen op een vereniging in het kader van de RABO ClubSupport actie.

Alle leden hebben hiervoor deze week een “Stemkaart” ontvangen.

Middels het uitbrengen van zoveel mogelijk stemmen op onze vereniging zorg jij er mede voor dat de Rabobank V.V. Zundert financieel steunt. Dus hoe meer stemmen hoe hoger hun bijdrage.

Dus pak de stemkaart en ga naar https://www.rabo-clubsupport.nl/ Vul bij “Stemmen” jou persoonlijke code (staat op de stemkaart) in en “Activeer” deze.

Hoe werkt het stemmen in de Rabo App?

Door in te loggen in de app of op onze website en via 'Zelf regelen' en vervolgens 'Mijn Lidmaatschap' kan je klikken op Rabo ClubSupport.

1.Log in en ga via 'Zelf regelen' naar 'Lidmaatschap’ en druk daarna op de knop 'ClubSupport'.

2.Druk op 'Selecteer je favoriete clubs' om vervolgens naar de deelnemers te gaan.

3.Verdeel drie stemmen over de door jouw gekozen clubs of verenigingen.

4.Druk daarna op 'Stemmen indienen' om je stem uit te brengen.

Stem V.V. Zundert