Seizoenkaarten 2018-2019

maandag 10 september 2018, 8:00

Ze zijn er weer, de seizoenkaarten voor Zundert 1.

Sinds de promotie naar de tweede klasse treffen de supporters die ook uitwedstrijden bezoeken bijna zonder uitzondering een entreehokje aan. Daarop heeft v.v. Zundert vorig seizoen besloten om hierin mee te gaan en ook weer entree te vragen voor het bezoeken van de wedstrijden.

De trouwe sponsors, vrijwilligers en leden (zowel actief als rustend) hoeven dit natuurlijk niet te betalen. Hiervoor is een seizoenkaart in het leven geroepen. Een handig kaartje met het volledige wedstrijdschema voor in de portemonnee. Ook voor dit seizoen worden de kaartjes weer uitgedeeld aan de leden, vrijwilligers en sponsors. Ondanks dat we dit zo zorgvuldig mogelijk gaan verspreiden, kan het altijd voorkomen dat u geen kaart ontvangt. De kaart zal voor de eerste thuiswedstrijd voor de competitie opgestuurd of overhandigd worden, zodat u 30 september de eerste thuiswedstrijd van Zundert 1 op de gebruikelijke wijze kunt bezoeken. U kunt dan overigens ook gelijk uw Roodzwarte harten bordje aanschaffen.

23 september willen we alles uitgereikt hebben. Mocht de kaart er dus niet op tijd zijn, laat dit weten via dick@vvzundert.nl Dan kan, mocht u daar recht op hebben, deze kaart alsnog / nogmaals verzonden worden.

Op een mooi, sportief seizoen!