Training overige senioren

maandag 15 augustus 2022, 15:30

Training “Overige senioren”.

De overige senioren is wellicht niet de beste naam voor de cultuurdragers van de vereniging. Natuurlijk is de selectie belangrijk, maar voor een vereniging is een stevige groep enthousiaste voetballers hieronder onmisbaar. Daarom is er al jaren een appgroep met de naam “Trainingsbeesten”. Leuk op het veld en daarin eventueel in de kantine op donderdag avond.

Sander heeft jaren training geven aan dit illustere gezelschap. Geheel in de lijn met de vraag om meer vrijwilligers die samen een taak op zich nemen is dit ook geregeld bij de overige senioren. De last en eer  is door vijf vrijwilligers op zich genomen. Chapeau! Dave, Lorenzo, Tom, Tomas en Wim zullen om de week de training gaan geven.

We beginnen donderdag 25 augustus. Omkleden kan vanaf 19:50 uur. Zorg dat je op tijd bent zodat we uiterlijk om 20.10 met de training kunnen beginnen.

Gelijk een oproep aan alle spelers uit Zundert 4, 5, 6, Vrijdagavond 7x7 en Zaterdag ZA2 om het seizoen goed op te starten. Maar ook voor mensen die ooit gestopt zijn en wellicht weer willen gaan beginnen of alleen op donderdagavond een balletje willen trappen als trainend lid, kom het gerust vrijblijvend een paar donderdagen uitproberen!

Wij zien jullie graag op het trainingsveld, Dave, Lorenzo, Tom, Tomas en Wim.