Vrijwilligersdag 2024

woensdag 24 april 2024, 17:00

Beste vrijwilligers,

Een club kan niet op volle kracht draaien zonder de inzet van haar vele vrijwilligers. Het hele jaar rond zijn er tal van grote en kleine taken die door diverse leden van onze vereniging volbracht worden. Vrijwilliger ben je immers sneller dan je denkt. Vanuit grote dankbaarheid voor al het verzette werk nodigen wij jullie allen van harte uit voor onze vrijwilligersdag. Deze wordt gehouden op zaterdag 25 mei vanaf 16.00 uur op ons eigen sportpark De Wildert.

Er zal een leuk programma (voor iedereen geschikt) georganiseerd worden en een hapje en een drankje geregeld zijn. Samen het seizoen afsluiten, napraten, nieuwe plannen maken, maar vooral gezellig samen zijn is het doel van deze middag/avond. Natuurlijk hopen wij een groot aantal vrijwilligers te mogen begroeten deze dag. Wees niet te bescheiden en geef je snel op via de link onder dit bericht.

Mocht dit niet lukken, laat je helpen of geef het door aan een van de bestuursleden.

Tot dan!

Hoofdbestuur