v.v. Zundert op Aarbeienfeest

woensdag 7 juni 2023, 18:00

De grote vijf van Zundert.

Ga je op safari in Afrika, dan wil je de big five zien. Kom je in Zundert dan wordt je ook snel geconfronteerd met de grote vijf.

Kom je elders in Nederland of in het buitenland en je maakt kenbaar dat je uit Zundert komt dan is er vaak herkenning. Aha, Zundert dat is toch Vincent van Gogh, Bloemcorso, Aardbeienkwekers, Boomkwekers en v.v. Zundert. En zo is het maar net.

Hoewel de Trappist knokt voor een plaatsje in de top vijf, is v.v. Zundert een vaste waarde in de dingen die Zundert zo leuk maakt om te wonen. Op de Aarbeienfeesten staan we dan ook met een kraam klaar om iedereen te laten zien hoe leuk voetballen bij v.v. Zundert kan zijn. Om van de nevenactiviteiten nog maar te zwijgen.

Denk aan clinics, de Avond(t)urentocht, kantine feestjes en natuurlijk de wedstrijd Zundertse selectie tegen NAC Breda. Ook al jaren een sportief, gezellig evenement. Inmiddels een begrip onder NAC supporters wat zich afspeelt op de Wildert bij vv Zundert. Kaartjes zijn te koop en zelfs te winnen in de kraam, maar ook andere leuke prijzen. Wees welkom en ontmoet vv Zundert ter hoogte van ID coiffures. Tot ziens op de aardbeienfeesten

Dus bezoek onze stand, die mede in het kader van de KNVB nationale voetbaldagen ter promotie van de voetbalsport op de Aarbeienfeesten staat en die door wisselende groepjes van leden zal worden bemand.