Wij vieren kampioenschappen met Autotaalglas Breda

vrijdag 26 januari 2024, 8:00

Wij vieren kampioenschappen met Autotaalglas Breda

Vrijdag 09 februari starten we op vrijdagochtend weer met de rubriek “Jeugdteam in de spotlight”. Ter voorbereiding zat ik even de website en de sociale media door te scrollen. Hier kwamen veel mooie teamfoto’s voorbij. Steeds met Autotaalglas Breda op de shirts. En ik kon bijna 11 seizoenen terugscrollen, want zo lang loopt de succesvolle samenwerking met dit mooie bedrijf al.

Vanaf 2013 prijkt deze naam trots op onze shirts. Met jaloezie kijken tegenstanders vaak naar v.v. Zundert. Regelmatig hebben we tegenstanders met allerlei verschillende shirts en drie nummers 10 in één team. Bij v.v. Zundert is dit door onze hoofdsponsor jeugd niet het geval. In alle maten zijn voldoende shirts voorzien, zodat we altijd goed voor de dag komen.

Autotaalglas is dus altijd representatief aanwezig bij onze wedstrijden en kampioensfeestjes. Wij zullen er na de winterstop ook weer alles aan doen om zo veel mogelijk vrolijke foto’s van juichende elftallen na een kampioenschap te maken en plaatsen. @Autotaalglas Breda, enorm bedankt namens al onze jeugdleden.

Over Autotaalglas Breda:

Even voorstellen

Cynthia Dils is sinds januari 2019 franchisenemer bij Autotaalglas Breda. Cynthia en haar team staan graag voor je klaar.

Onze diensten

Een sterretje in je voorruit, een zijruit die verbrijzeld is? Voor deskundige ruitreparatie en ruitvervanging ben je bij ons aan het juiste adres. Om het ongemak van ruitschade zo prettig mogelijk te maken bieden wij verschillende services aan, zoals een gratis vervangende MINI en service op locatie.

Lees hier ook alles over onze andere diensten die wij bieden naast het verhelpen van ruitschade.

Autotaalglas Breda

Konijnenberg 45a, 4825 BC, Breda