Zundert 2 bedankt grensrechter Hans Damen

zaterdag 9 juni 2018, 10:00

Zundert 2 bedankt grensrechter Hans

De afgelopen en komende weken zijn er veel eindfeestjes van onze teams. Hierbij worden vaak de vrijwilligers bedankt namens het team. Heerlijk snoepgoed, bierpakketten, unieke v.v. Zundert caps en zelfs ingelijste shirts worden gegeven aan de trainers, leiders en andere vrijwilligers die wekelijks de vrije tijd steken in het begeleiden van de diverse team. Of achter de schermen zorgen dat alle op rolletjes loopt.

Afgelopen week had bijvoorbeeld Zundert 2 een teambarbecue. Hierin werd grensrechter Hans Damen door het team in het zonnetje gezet als dank voor 11 seizoenen week-in, week-uit met de vlaggenstok langs de lijn meerennen met de laatste man. Hans gaat deze taak na dit seizoen voortzetten bij Zundert 1. Ruben van Hassel neemt letterlijk en figuurlijk het stokje over van Hans, om dit op eenzelfde sportieve manier in te vullen.

Hans was verrast en in z’n nopjes met deze leuke, maar zeker terechte, geste van het team.

Alle vrijwilligers worden natuurlijk ook door het bestuur bedankt voor de getoond inzet en enthousiasme. We hebben al veel aanmeldingen mogen ontvangen voor de vrijwilligersbarbecue aanstaande vrijdag 15 juni op het sportpark. Toch missen we nog een aantal vrijwilligers, die wellicht te bescheiden zijn. Je bent vrijwilliger als je (jeugd)leider bent, bardienst draait, meehelpt opruimen op maandag of vrijdag en nog meer van kleine en grote taken. Dus je bent eerder vrijwilliger dan je denkt, dus geef je op! En kom 15-juni barbecueën. Dit kan via vrijwilligersdag@vvzundert.nl tot maandag 12 juni.

Meer informatie, zie ook www.vvzundert.nl Volg ons ook via Facebook, Twitter en Instagram.

Heb je informatie die leuk is om te delen namens de vereniging, mail corne@vvzundert.nl