Zundert gastheer Sandraudiga toernooi

dinsdag 1 augustus 2023, 18:00

Vrijdag 11, zaterdag 12 en zondag 13 augustus veel voetbal en vertier op sportpark de Wildert als v.v. Zundert gastheer is van het Sandraudiga toernooi. Spelen voor de eer van het dorp met: Achtmaal, Moerse Boys, Schijf, VVR, Wernhout en Zundert.

Zie ook het artikel uit de Bode:

Sandraudiga-toernooi is weer in aantocht

Door: Addo Sprangers

ZUNDERT - Het zogeheten Sandraudiga-toernooi is weer in aantocht. In het weekend van 11 tot en met 13 augustus worden de wedstrijden gespeeld. Plaats van handeling dit jaar is sportpark De Wildert thuishaven van VV Zundert.

Het Sandraudiga-toernooi is een vriendschappelijk toernooi waaraan zes clubs uit Zundert en omgeving deelnemen: VVR, VV Zundert, VV Wernhout, VV Moerse Boys, VV Achtmaal en VV Schijf. Het toernooi wordt gezien als een mooie voorbereiding op het komende voetbalseizoen. Op vrijdag spelen de eerste herenelftallen van de clubs de poulefase. Een wedstrijd duurt 45 minuten.  Poule A bestaat uit VV Schijf, VVR en VV Zundert. Van 18.30 uur tot 19.15 uur speelt VV Schijf tegen VVR. Aansluitend, van 19.30 uur tot 20.15 uur, vindt het duel tussen VV Zundert en VV Schijf plaats. In de afsluitende wedstrijd in poule A, van 20.30 uur tot 21.15 uur, treffen VV Zundert en VVR elkaar. Poule B wordt gevormd door Moerse Boys, VV Achtmaal en VV Wernhout. Het openingsduel in deze poule wordt gespeeld door VV Achtmaal en Moerse Boys, van 18.30 uur tot 19.15 uur. Hierna, van 19.30 uur tot 20.15 uur, mogen VV Wernhout en VV Achtmaal hun krachten meten. Tot slot vindt van 20.30 uur tot 21.15 uur de wedstrijd tussen Moerse Boys en VV Wernhout plaats, een herhaling van de finale van vorig jaar die toen door Moerse Boys met 4-0 werd gewonnen. Op zondag worden de wedstrijden om respectievelijk de vijfde en zesde plaats en de derde en vierde plaats gespeeld met als aanvangstijd 11.00 uur. De finale is om 13.00 uur. Dit zijn wedstrijden van 90 minuten. Op zaterdag wordt er een overige senioren- en dames 7 tegen 7 toernooi georganiseerd waaraan alle verenigingen deelnemen met diverse teams. De aanvang hiervan is 14.00 uur.