Zundertse Selectie - NAC Breda

donderdag 26 juni 2014, 22:50

Zaterdag 12 juli 2014 spelen de profs van NAC Breda in de oefencampagne de “klassieker” tegen een selectie van amateurvoetballers uit de regio Zundert.

De vele trouwe supporters van het evenement weten dat het sfeervolle ‘Sportpark De Wildert’ traditioneel het toneel is voor het oefenduel in Zundert. Voor de profs van NAC maakt dit vriendschappelijk duel onderdeel uit van het begin van de oefencampagne voor het nieuwe competitieseizoen in de hoogste divisie. De Zundertse Selectie bestaat uit eerste elftalspelers van de regionale voetbalverenigingen uit Achtmaal, Rijsbergen, Wernhout en Zundert. Voor de achttiende editie is Ger Musters, recent met het eerste elftal van V.V. Zundert gepromoveerd naar de derde klasse, de coach van de ‘Zundertse Selectie’. De wedstrijd zal geleid worden door scheidsrechter Richard Martens uit Rijsbergen.

De spelers die geselecteerd zijn voor de “Zundertse Selectie” zijn aan de voorbereiding begonnen. De komende weken zal er nog een aantal maal getraind worden om als team de aanval in te kunnen zetten. De selectie bestaat uit:

Moerse BoysVV ZundertVVRVV WernhoutVV Achtmaal
Bart van de BroekJesse MouwsJens BastiaansenJordan v. d. StaakChiel van Nispen
Joris GoossensWim KasTimo PluijmChristian GommersRalph Mertens
Mark FoesenekFabian Nelemans
Rudo GommersDirk van Hasselt
Marvin de BeerThomas van Nederkassel

Technische staf
Trainer: Ger Musters
Elftalbegeleider: Sjoerd Willemsen
Verzorger: Ruud Verheijen

Trainingsdata van de Zundertse Selectie zijn bekend:

Trainingen van de Zundertse Selectie worden afgewerkt op het AUTOTAALGLAS TRAININGSCENTRUM aan de Rustenburgstraat 14a te Zundert. U kunt de selectiespelers alvast bezig zien en aanmoedigen op onderstaande data en aanvangstijden:

Dinsdag 1 juli 20.00
Donderdag 3 juli 20.00
Dinsdag 8 juli 20.00
Donderdag 10 juli 20.00

Het oefenduel Zundertse Selectie – NAC Breda begint zaterdag 12 juli 2014 om 17.00 uur op ‘Sportpark de Wildert’ aan de Wildertsedijk 22 te Zundert. Kaarten zijn aan de kassa verkrijgbaar. De muzikale omlijsting wordt verzorgd door ‘7 SISTERS’.

Vragen of suggesties? Stuur voor 6 juli a.s. een e-mail naar voetbalzundert@gmail.com